سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست قیمت دستگاه التراسونیک

در یک پاک کننده دستگاه التراسونیک، شیئی که باید تمیز کنید در محفظه ای حاوی محلول مناسب قرار می گیرد. یک مبدل مولد اولتراسوند که در محفظه تعبیه شده، یا در سیال پایین می‌آید، با تغییر اندازه در هماهنگی با سیگنال الکتریکی که در فرکانس التراسونیک نوسان می‌کند، امواج مافوق صوت را در سیال تولید می‌کند. اکثر مواد سخت و غیر جاذب (فلزات، پلاستیک ها و غیره) که توسط مایع تمیز کننده مورد حمله شیمیایی قرار نمی گیرند، برای تمیز کردن دستگاه التراسونیک مناسب هستند.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشت این است که دستگاه التراسونیک اشیاء در حال تمیز کردن را استریل نمی کند، زیرا هاگ ها و ویروس ها پس از تمیز کردن روی اشیاء باقی می مانند. در کاربردهای پزشکی، استریلیزاسیون معمولاً به دنبال تمیز کردن اولتراسونیک به عنوان یک مرحله جداگانه انجام می شود. با این حال، دستگاه التراسونیک مزایای زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد که در سایر سبک‌های واشر قطعات صنعتی وجود ندارد.

دستگاه های التراسونیک توسط حباب های کاویتاسیون ناشی از امواج فشار (صوت) با فرکانس بالا برای هم زدن مایع کار می کنند. به هم زدن نیروهای زیادی بر روی آلاینده های چسبیده به بسترهایی مانند فلزات، پلاستیک، شیشه و لاستیک ایجاد می کند. این عمل همچنین به سوراخ های کور، ترک ها و فرورفتگی ها نفوذ می کند. 

هدف این است که تمام آثار آلودگی که محکم به سطوح جامد چسبیده یا جاسازی شده اند را به طور کامل حذف کنید. آلاینده ها می توانند شامل گرد و غبار، خاک، روغن، رنگدانه ها، زنگ، گریس، جلبک، قارچ، باکتری، رسوب آهک، ترکیبات صیقل دهنده، عوامل شار، اثر انگشت، موم دوده و عوامل آزاد کننده کپک، خاک بیولوژیکی مانند خون و غیره باشند.