سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه التراسونیک فیدارنیک

برای بهترین عملکرد، برخی از برنامه های کاربردی نیاز به فرکانس پایین تر یا بالاتر دارند، در حالی که فراوانی دستگاه التراسونیک به طور گسترده ای برای تمیز کردن التراسونیک 40 کیلوهرتز است. فرکانس بالاتر اجازه می دهد تا تمیز کردن جزئیات پیچیده تر. کالاهای بزرگتر و فوق العاده کثیف استفاده از فرکانس 20 کیلوهرتز، تولید حباب های بزرگتر و قوی تر برای تمیز کردن، اما حباب های کمتر هر ثانیه. از سوی دیگر، 200 کیلوهرتز فرکانس ها توسط برخی از کالاهای بسیار حساس اما حساس برای تمیز کردن دستگاه التراسونیک مورد نیاز است.

ژنراتور التراسونیک انرژی الکتریکی AC به فرکانس دستگاه التراسونیک از طریق آن تبدیل می شود. یک ژنراتور التراسونیک یک دستگاه است که امواج التراسونیک تولید می کند. پالس های الکتریکی ولتاژ بالا توسط ژنراتور التراسونیک به مبدل ارسال می شود. انرژی الکتریکی مناسب برای فعال کردن یک مبدل التراسونیک از انرژی الکتریکی AC تبدیل می شود.

مبدل التراسونیک سیگنال الکتریکی التراسونیک توسط مبدل به انرژی مکانیکی تبدیل می شود. مبدل التراسونیک، که اغلب به عنوان ارتعاشات دستگاه التراسونیک شناخته می شود، دستگاهی است که صدای بالای محدوده قابل شنیدن را برای انسان تولید می کند که معمولا در 20 کیلوهرتز شروع می شود. یک عنصر فعال، یک صفحه رادیویی و پشتیبان گیری قطعات یک مبدل التراسونیک را تشکیل می دهند. حمایت از یک مبدل التراسونیک کار جذب انرژی را که از پشت کریستال پیزوالکتریک اشباع شده است، انجام می دهد. کریستال های پیزوالکتریک اغلب به عنوان عنصر فعال در بسیاری از پاک کننده های قیمت دستگاه التراسونیک استفاده می شود. پدیده پیزوالکتریک، که در آن کریستال ها اندازه و فرم را تغییر می دهند زمانی که انرژی الکتریکی اعمال می شود، انرژی الکتریکی را به انرژی دستگاه التراسونیک در کریستال پیزوالکتریک تبدیل می کند.