سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع دستگاه های التراسونیک

پاک کننده های التراسونیک از امواج صوتی بین 20 تا 400 کیلوهرتز برای تمیز کردن اجسام استفاده می کنند. یک پاک کننده التراسونیک صنعتی معمولاً برای انجام تمیز کردن به حفره های ناشی از امواج التراسونیک متکی است. حلال هایی با کشش سطحی کمتر، عملکرد پاک کنندگی بیشتری ایجاد می کنند. حلالی را انتخاب کنید که آلاینده‌های شما در آن محلول هستند. 

یک پاک‌کننده التراسونیک با فرکانس بالاتر معمولاً می‌تواند با جزئیات بیشتر و کمی ملایم‌تر تمیز شود. یک پاک کننده التراسونیک با فرکانس پایین به طور کلی یک ابزار درشت در نظر گرفته می شود. ما انواع پاک کننده های التراسونیک ایده آل برای نمونه های شما داریم. نمونه های معمولی پردازش شده توسط پاک کننده های التراسونیک شامل فلزات سخت، سرامیک، شیشه و پلاستیک است.

در این پست وبلاگ ما به معنای واقعی کلمه به عناصر مختلفی که یک حمام تمیز کننده التراسونیک را تشکیل می دهند، عمیقاً شیرجه میزنیم. ما همه چیز را از اجزای خود حمام تا محلول‌های تمیزکننده‌ای که استفاده می‌کنیم پوشش می‌دهیم، بنابراین امیدواریم این اطلاعات به شما بینشی در مورد تجهیزاتی که برای تمیز کردن چیزها استفاده می‌کنیم، بدهد!

دستگاه تمیز کننده التراسونیک چگونه کار می کند؟

دستگاه تمیز کننده التراسونیک به سادگی یک حمام پر از محلول تمیز کننده است که سونوگرافی از آن عبور می کند. اقلامی که در داخل حمام قرار می‌گیرند در معرض فعالیت تمیز کردن مافوق صوت قرار می‌گیرند، به‌ویژه انفجارهای ناشی از حفره‌ای که خاک را از سطح اقلام قرار داده شده در حمام می‌مکد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه التراسونیک ما را دنبال نمایید.