سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد دستگاه التراسونیک

تمیز کردن دستگاه التراسونیک به کاویتاسیون، تشکیل سریع و فروپاشی شدید حباب‌ها یا حفره‌های کوچک در مایع تمیزکننده بستگی دارد. این هم زدن توسط حباب های کوچک و شدید بی شماری که در حال منفجر شدن هستند، تمیز کردن بسیار موثری از سطوح آشکار و پنهان قطعات غوطه ور در محلول تمیز کننده ایجاد می کند. با افزایش فرکانس، تعداد این حفره ها نیز افزایش می یابد، اما انرژی آزاد شده توسط هر حفره کاهش می یابد و فرکانس های بالاتر را برای حذف ذرات ریز بدون آسیب به بستر ایده آل می کند.

وین طب شرکتی است که در زمینه تولید و تامین تجهیزات پشتیبانی برای آزمایشگاه‌های آنالیز از جمله ژنراتورهای گاز، پانل‌های تصفیه و کنترل گاز، دستگاه‌های اولتراسونیک، جریان سنج گاز، لوازم جانبی و مواد مصرفی مورد نیاز برای تجهیزات مختلف آزمایشگاهی فعالیت می‌کند. ما همچنین یک شبکه توزیع کننده بسیار خوب در سراسر هند و دفاتر منطقه ای در شمال، جنوب و شرق داریم.

من از دستگاه التراسونیک در آزمایشگاهم برای برخی از عملیات شیمیایی نمونه ها استفاده می کنم. معمولا چندین ساعت با استراحت های کوتاه یا حتی بدون آن طول می کشد. من یک تایمر در دستگاه التراسونیک با محدودیت 90 دقیقه دارم. بنابراین باید هر بار بعد از پایان آن دوباره آن را اجرا کنم. همکارم به من گفت که اگر بعد از هر 90 دقیقه دویدن به حمام استراحت ندهم، ژنراتور دستگاه التراسونیک خیلی زود خراب می شود. بنابراین، به طور کلی، چقدر باید بین اجراها فاصله باشد؟ آیا سرمای خارجی می تواند طول مدت درمان ایمن را افزایش دهد؟ این یک دستگاه التراسونیک3 لیتری، 100 وات، 40 کیلوهرتز با بخاری است.